Forum Mieszkańców Zabrza  
 
 
 

 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat


Psie kupy
Autor Wiadomość
atenka 
Forumowicz +



Dzielnica miasta: Centrum
Posty: 73

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

w dyskusji kto komu powienien iść bardziej na ręką - miasto obywatelowi czy obywatel miastu - to jednak miasto obywatelowi. w końcu po to mamy wybieraną radę miejską.

jeśli chodzi o obowiązek sprzątania po psie, to rzeczywiście fakt, że miasto nie stwarza do tego wymarzonych warunków nie zwalnia z respektowania tego nakazu. tak samo jak fakt, że nasze podatki są źle wykorzystywane przez państwo, nie zwalnia z nakazu ich płacenia. kosze przy większych trawnikach w centrum są, choć oczywiście ich zagęszczenie mołoby być większe. to, w jaki sposób ktoś zbierze kupkę, to już jego sprawa.
_________________
jeśli naprawdę chcesz mieć spokój, zmieniaj siebie, a nie innych. łatwiej jest rozpiąć parasol, niż oczekiwać, że deszcz przestanie padać.
 
 
     
stAn 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: spoza Kraju
Posty: 741

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

If napisał/a:
Odchodów nie powinno sie wyrzucac do zwykłych koszy na śmieci.


odchody mojego zwierzaka trafiaja tam gdzie moje - do haźla. co Ci stoi na przeszkodzie by zrobic to samo przeciez i tak pupila do domu odprowadzasz to i jego g.wno mozesz zaniesc

Cytat:

Swoja droga ma ktos paragraf dotyczacy sprzatania po pupilach ?? Bo nie umiem sie go doszukac


mysle ze jest to ten sam paragraf ktory rowniez tobie zabrania srac na chodnikach (art 145 kodeksu wykroczen)
 
 
     
daghda 
Zabrzanin +



Dzielnica miasta: Centrum
Posty: 420

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

If napisał/a:
nie lenistwo, jakby kosze byly to bym spzatala, ale nie bede z kupami do domu zasówac, swoja droga ja z psem do lasu chodze - na szczesacie mam blisko, wiec nie sram psem ludziom pod oknami. Za to jak jestem w Gliwicach z moim psem to po niej sprzatam, bo moj chłopak mieszka w samym centrum, nie ma tam co prawda odpowiednich koszy wiec wyrzucam do normalnych.


Proszę, nie wpadaj w paranoję - przecież pod ręką są normalne kosze (a nie zauważyłem, aby te z mojego osiedla mające symbol pieska czymś się różniły...) i po to jest ich cel, aby wyrzucać do nich nieczystości i odpadki.
_________________
Prawda leży tam, gdzie się przewróciła // Není nutné plakat nad rozlitým mlékem - vždyť to není pivo :-)
 
 
     
If 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: os.Janek
Posty: 850

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

stAn, wydaje mi sie ze do zwierzat jest osobny przepis albo powinien być.. ale moge sie mylic, temu pytałam.
Nie musze nosic kup swojego psa do domu bo na szczescie jak juz pisalam mam pod nosem las (2 bloki za mną) wiec moj psiak zawsze zdąży tam dojść.
_________________
http://mr-au.blogspot.com/
 
 
     
daghda 
Zabrzanin +



Dzielnica miasta: Centrum
Posty: 420

Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

A wiesz, że formalnie to psa samopas do lasu się nie powinno wpuszczać? ;-)
Przepisy mówią (jak znajdę, gdzie to było...), że podobno z psami nie można wchodzić na teren parków narodowych (ten przepis nie dotyczy zwierząt na służbie, czyli należących do straży granicznej, policji lub jednostek ratowniczych), a po lasach muszą spacerować na smyczy i w kagańcu...
_________________
Prawda leży tam, gdzie się przewróciła // Není nutné plakat nad rozlitým mlékem - vždyť to není pivo :-)
 
 
     
If 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: os.Janek
Posty: 850

Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

ze na smyczy to wiem i przyznaje bez bicia ze sie do tego nie stosuje :P czyba ze juz z tego lasu wychodze .. a kagańca to nawet nie posiadam
_________________
http://mr-au.blogspot.com/
 
 
     
nathaniel 
Forumowicz +


Dzielnica miasta: Centrum
Posty: 118

Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

taka dobra rada załóż psu coś odblaskowego...
świrów w lasach nie brakuje. "I nie raz zdarzalo sie ze ginely od "kulki"
 
 
     
luk 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: Centrum
Posty: 3048

Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

If, a duzy ten pies :?: :wink:
_________________
www.gtv.zabrze.pl/index.php?id=2387
 
 
     
rutek 
Administrator



Dzielnica miasta: spoza Zabrza
Posty: 2336

Wysłany: Sob 31 Sty, 2009   

wolff napisał/a:
. . . moje hasło - wszystkie psy do uśpienia!!! Zabrze to miasto zasrane przez psy. :evil:
zabrzmiało naprawdę groźnie panie grupenfurer wolff
_________________
 
 
     
If 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: os.Janek
Posty: 850

Wysłany: Pon 02 Lut, 2009   

luk napisał/a:
If, a duzy ten pies :?: :wink:


mam jamnika :P

a co do usypiania to czemu od razu nie uspimy bezdomnych ludzi i pijaczków którzy obszczywają mury ?

filozofia pierwsza klasa .. brak mi słów ..

ja bym sie w pierwszej kolejności wzieła za tych ludzi którzy te biedne zwierzeta wyrzucają i bezsensownie rozmnazają
_________________
http://mr-au.blogspot.com/
Ostatnio zmieniony przez If Pon 02 Lut, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
luk 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: Centrum
Posty: 3048

Wysłany: Pon 02 Lut, 2009   

Cytat:
ja bym sie w pierwszej kolejności wzieła za tych ludzi którzy te biedne zwierzeta wyrzucają i bezsensownie rozmnazają


a znajdziesz ich?
_________________
www.gtv.zabrze.pl/index.php?id=2387
 
 
     
dratewka 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: Rokitnica
Posty: 3478

Wysłany: Pon 02 Lut, 2009   

ależ ten "gówniany" temat się rozwinął :lol:
_________________
 
 
     
wolff 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: spoza Zabrza
Posty: 1323

Wysłany: Pon 02 Lut, 2009   

If napisał/a:


a co do usypiania to czemu od razu nie uspimy bezdomnych ludzi i pijaczków którzy obszczywają mury ?

filozofia pierwsza klasa .. brak mi słów ..

ja bym sie w pierwszej kolejności wzieła za tych ludzi którzy te biedne zwierzeta wyrzucają i bezsensownie rozmnazają


Po pierwsze, nie porównuj ludzi do psów

Po drugie, komuś kto nie umie zaopiekować sie psem i terroryzuje nim swoje otoczenie powinno się psa odebrać i umieścić go........ gdzie? No właśnie. Gdyby poodbierać psy takim właścicielom to nie ma ich gdzie umieścić więc pozostaje pozbyć się go usypiając, na ten aspekt sprawy trzeba patrzeć realnie. Nie ma tylu schronisk a te co są to i tak są przepełnione.

Co trzeba rozumieć przez terroryzowanie otoczenia psem. Praktycznie wszystko, a więc i osrane trawniki i wypuszczanie psa z domu bez dozoru a również pozostawienie psa zamkniętego w domu kiedy on pod nieobecność właściciela skomli i wyje pod drzwiami przez większą część czasu ich nieobecności.
_________________
http://www.przewodnik.um.zabrze.pl/sciezka,60781
 
 
     
If 
Obywatel Zabrza



Dzielnica miasta: os.Janek
Posty: 850

Wysłany: Wto 03 Lut, 2009   

wolff, patrzac w ten sposób to masz rację .. tylko ze usypianie to jest kara dla zwierzaka a co z właścicielem ?? mysle ze powinno karac sie ludzi którzy zaniedbują swoje zwierzeta a dopiero potem brac sie za tak drastyczne środki jak masowe (w tym wypadku) usypianie. Tylko jak wymagac karania za zaniedbanie zwierzęcia jak za morderstwa i gwałty zwyrodnialcy dostają śmieszne wyroki ?
_________________
http://mr-au.blogspot.com/
 
 
     
Apar 
Forumowicz


Dzielnica miasta: spoza Zabrza
Posty: 10

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

ja osobiście nie posiadam psa - ale oczywiśie żyję w otoczeniu wielu psów
zbieranie kup - widziałem tylko raz pani szła z torebką pochyliła się miala jakąś specjalną łopatkę - widać że nie robiła tego jednorazowo - jest to dla niej standart
za to kup na chodniku w które wdeptujesz - jest bez liku
podobno to przynosi szczęście - to chyba wytłumaczenie właścieli psów
jest jeszcze problem obsikanych murów
sam mam taki mały murek pod swoimi drzwiami - ciągle obsikany - ostatnio były i kupki
już się nawet nie denerwuję

[ Dodano: Wto 24 Lut, 2009 ]
muszę coś napisać bo wydarzyło się wczoraj
wychodze rano do samochodu
i pech chciał że pies sąsiada który wyszedł na poranne załatwienie potrzeb
akurat załatwiał się na środku chodnika
sąsiad ani myślał wychodząc z domu sprzątać po swoim psie - więc był nie przygotowany
ale miał trudną sytuację - bo wszystko stało się na moich oczach i musiał zareagować
sąsiad wykazał się kreatywnością
ponieważ dookoła było sporo śniegu
zgarnął go trochę w pobliże kupki
sprytnie ulepił śnieżkę z niespodzianką w środku
i wyrzucił daleko w krzaki
uśmiechnął się - dzień dobry :)
_________________
żegnam Apar
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
.



    

   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum Mieszkańców Zabrza istnieje od 2005 roku
Admin: rutek & tylda.info
© 2005-2013 wszelkie prawa zastrzeżone