e-URZĄD |
Autor |
Wiadomość |
rutek
Administrator


Dzielnica miasta: spoza Zabrza
Posty: 2336
|
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2006 e-URZĄD
|
|
|
Urząd Miejski w Zabrzu oddaje do dyspozycji interesantów nową formę załatwienia spraw za pośrednictwem technologii teleinformatycznej E-Urząd.
E-Urząd pozwala, zgodnie z ustawowym wymogiem z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, by strona postępowania administracyjnego miała możliwość dostępu drogą elektroniczną do akt własnej sprawy tj. uzyskania informacji na temat etapu załatwienia sprawy.
Za pośrednictwem formularzy elektronicznych zamieszczonych na stronach Biuletynu Informacji Publicznej :
Urząd Miejski – Przewodnik Urzędowy tutejszy Urząd udostępnia możliwość zdalnego, bezpiecznego i terminowego załatwienia wytypowanych spraw.
Dzięki E - formularzom Urzędu Miejskiego w Zabrzu istnieje możliwość zdalnego złożenia wniosku oraz monitorowania i załatwienia sprawy za pośrednictwem komputera połączonego do sieci Internet.
Interesant już od nowego roku będzie miał możliwość monitorowania spraw przez Internet wg formularzy dostępnych na stronie www.zabrze.magistrat.pl
I.Procedura nadawania uprawnień do korzystania z E- Urzędu:
(Aby skorzystać z elektronicznej formy załatwienia spraw w Urzędzie należy dopełnić poniższych formalności)
1. Osobiście zgłosić się do Urzędu Miejskiego w Zabrzu - Biuro Obsługi Interesantów przy ul. Wolności 286 do Kierownika Biura.
2. Okazać pracownikowi Biura Obsługi Interesantów poniższe dokumenty:
- dokument tożsamości (dowód osobisty lub prawo jazdy) w przypadku osoby fizycznej,
- kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub kopię z krajowego rejestru sądowego w przypadku osoby prawnej,
(Pracownik Biura Obsługi Interesantów wprowadzi w/w informacje adresowe do kartoteki systemowej i nada uprawnienia)
3. Potwierdzić odbiór nadanego uprawnienia do korzystania z E-Urzędu w postaci:
- indywidualnego loginu,
- wstępnego hasła dostępu do E- Urzędu (uwaga! hasło należy zmienić w swoim zakresie zaraz po pierwszym logowaniu).
(Login i Hasło umożliwiają interesantowi dostęp do elektronicznych formularzy tzw. E- formularzy zamieszczonych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: Urząd Miejski-Przewodnik Urzędowy)
II.Instrukcja korzystania z E- urzędu:
(Aby skorzystać z elektronicznej formy załatwiania spraw w Urzędzie należy wykonać poniższe czynności)
1. Wybór teleadresowej strony Biuletynu Informacji Publicznej
2. Otworzenie Przewodnika Urzędowego – E- Urząd w menu podmiotowym Urzędu Miejskiego.
3. Za pomocą nadanego loginu i hasła (który został nadany podczas osobistego stawiennictwa w tut. Urzędzie) zalogowanie się na w/w stronie.
4. Pobrać, otworzyć i wypełnić formularz.
5. Sprawdzić poprawność wypełnionego formularza.
6. Wysłać formularz za pomocą opcji „wyślij”.
(Wypełniony formularz trafia na konto urzędnika, gdzie zostaje zatwierdzony bądź odrzucony ( braki w formularzu))
7. W momencie założenia przez urzędnika sprawy interesant otrzymuje następujące informacje:
a) o wszczęciu sprawy,
b) etapie sprawy,
c) załatwieniu sprawy.
Zapraszam do korzystania z zaprezentowanej Państwu nowoczesnej i wygodnej formy współpracy z Urzędem.
_____________________________________
komentarze i opinie na ten temat:
http://www.zabrze.slask.pl/viewtopic.php?t=1297
_____________________________________ |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
.


|